sobota, 16 września 2017

Beautiful problems


Życie jest bo to aby być szczęśliwym. Ale nie da się przejść przez życie bez problemów - zarówno tych błahych oraz tych poważnych.
Nie wiem czy to widać po moich zdjęciach, ale taka jestem. Smutna. 
Ale każdego dnia walczę, aby uwierzyć w to, że ja też mogę być szczęśliwa. Że mogę się uśmiechać, że mogę kochać i być kochana. 
Dlatego tworzę, bo chcę wyrażać swoje uczucia, które tak długo gdzieś w sobie tłumiłam. Robię smutne zdjęcia - bo mi to pomaga. Wtedy przelewam ten wewnętrzny smutek na fotografię. Nie wstydzę się tego uczucia. Uważam, że jest w nim coś pięknego.
,,We're just beautiful people with beautiful problems'' 








Może jestem zbyt szczera... ale nie chcę ukrywać. Zresztą - na bloga i tak wchodzi parę osób :) więc chyba nie muszę się obawiać.


2 komentarze:

  1. Pięknie podsumowane - żyjemy po to, by być szczęśliwi, ale nie zawsze nam się udaje. Bo jak rozpoznać szczęście, kiedy nie wiemy co to smutek?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli nie masz konta, skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)