wtorek, 7 lipca 2015

Zboże o zachodzie słońca

Dawno postu nie było, ale dziś nadrabiam zaległości. Wybrałam się na rolki, a że wczoraj był piękny zachód słońca i nie miałam przy sobie aparatu to tym razem wzięłam go, tak na wszelki wypadek. No i udało się zrobić trochę zdjęć. Po drodze obfotografowałam zboże, niby zwykłe ale jednak nie. W dodatku właśnie zachodziło słońce, więc widok był przepiękny! Starałam się jak najlepiej ukazać to na zdjęciach, zresztą sami zobaczcie :)

A i jeszcze jedno... Musiałam oczywiście zaliczyć glebę - przynajmniej aparat nie ucierpiał - bo jak się okazało fotografowanie na rolkach nie jest takie proste (no ale czego nie robi się dla sztuki!)











20 komentarzy:

  1. Piękne ujęcia! Bardzo ładna gra kolorów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 5 zdjęcie - cudowne! Kiedyś udało mi się uchwycić kwiaty w świetle zachodzącego słońca - niesamowicie wtedy wyglądają. Ale to 5...no cudo!

    I podziwiam za rolki. Ja nie potrafię nawet kilku metrów przejechać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci światło zagrało :) :) Na pewno jazda na rolkach była przyjemniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne światło, a 4 zdjęcie - po prostu miazga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie zdjęcie! Bardzo klimatyczne ;)

    Na rolkach jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej .. Zachwyciły mnie Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie łatwo robi się zdjęcia pod słońe ale te ujęcia są naprawdę efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na rolkach z aparatem - podziwiam :)
    Piękne ujęcia, drugie moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory i piękne fotografie. Wyglądają jak pocztówki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dobrze znam takie zdjęcia ;) Kiedyś uwielbiałam tego rodzaju kadry, teraz zaś trochę ta miłość osłabła, ale mój komputer jest zapełniony zdjęciami pod światło ;)
    Naprawdę miłe dla oka ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jednak słabość do takich zdjęć :) Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z opóźnieniem, ale dotarłem i jestem zachwycony! Sam chyba wybiorę się na bardziej wiejski krajobraz, by stworzyć coś podobnego, podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie zdjęcia nigdy nie przestaną mi sie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemne "zbożowe" zdjęcia :) Rolki bardzo fajna sprawa, jednak bywają upadki.. mam nadzieję, że nic się poważnego nie stało (odnośnie tej gleby).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ujęcia, wspaniałe światło :)
    Szkoda że blisko mnie nie ma żadnych pól, nie mam gdzie wychodzić na takie wieczorne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia zachod to cos co również uwielbiam fotografowac :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne zdjęcie! Zboża latem tworzą piękny krajobraz :) Tak samo jak kombajn zbożowy, dzięki którym możemy kosztować zboża pod różną postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam fotografować zboża. Ostatnio zagłębiłam się w temat uprawy zbóż i jestem w ogromnym szoku jak bardzo wymagająca jest ich uprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli nie masz konta, skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)