niedziela, 22 października 2017

Jesień, czyli złoty las, herbata i cynamon

Jesień jest piękna.


Las jest pełen złotych, spadających liści. A w domu jest gorąca herbata, zapachowe świeczki i cynamon, który dodaję wszędzie gdzie popadnie.
Dziś udało mi się w końcu wyjść i ponagrywać. Jestem obserwatorem i podglądaczem - moim celem jest pokazanie piękna, które widzę.
Planuję nagrać jeszcze kilka nieco innych ujęć, na razie mam aparat pełen lasu. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to jakoś zmontować (studiowanie jednak pochłania trochę czasu), a tymczasem zapraszam do obejrzenia paru jesiennych kadrów.







Piszę ten post o 1 w nocy. A jednocześnie w piekarniku piekę najlepsze na świecie wegańskie brownie (tak, z cynamonem). I to wszystko przez kawę i czekoladę.

Ale wiecie co... chyba w końcu pozwoliłam sobie na robienie tego, co chcę. Fajnie jest dbać o siebie :)

Dobranoc.


10 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest powalająco piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Bardzo magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i klimatyczne zdjęcia. Choć chłód za oknem , te zdjęcia niosą ze sobą wiele radości i ciepła. Świetnie zrobiony blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę przepiękne! Absolutnie zazdroszczę talentu. Robienie takich fotografii to sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcia! Kto by pomyślał, że zwykła, szara pora roku może być taka piękna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujęcia godne pięknej złotej jesieni! Wspaniale oddany klimat tej niezwykłej pory roku

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli nie masz konta, skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)